Nuffnang

Khamis, 18 April 2013

Anwar Ibrahim Sakit Perut

Kesetiaan rakyat Kuala Langat menanti kehadiran Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Demi Rakyat di padang awam Telok Panglima Garang, Kuala Langat malam ini telah diperlekehkan.

Sebahagian rakyat yang setia menanti sejak jam 8.30 malam kempunan setelah Zuraida Kamaruddin, Ketua Wanita PKR memaklumkan Anwar tidak dapat hadir kerana ada tugas lain yang lebih penting.

Dari risikan yang dijalankan, Anwar sebenarnya tidak berpuas hati dengan kehadiran penonton. Hanya kira-kira 1,000 orang sahaja yang memenuhi padang yang mampu memuatkan seramai 10,000 orang.

Ceramah yang dianjurkan oleh PKR Cabang Kuala Langat, hanya menampilkan Hasnul Baharuddin, calon ADUN Morib, Dr Ahmad Yunus Hairi, Calon Adun Sijangkang, dan Abdullah Sani calon Ahli Parlimen Kuala Langat, selain Zuraida sendiri.

Sementara itu, ketika Abdullah Sani menyampaikan ceramahnya sekumpulan penyokong PKR telah menyatakan protes atas pencalonannya sebagai Ahli Parlimen Kuala Langat buat penggal kedua. Abdullah pula dalam reaksinya menghalau mereka yang mengganggu ceramahnya.

Tiada ulasan: