Nuffnang

Selasa, 12 Februari 2013

Terkini : Profil Leong Pei Koe Didedah

Meletup sejak semalam di tanah tercinta ini akan penghinaan yang dilakukan oleh pengikut tegar DAP ke atas DYMM Raja Permaisuri Agong di Pulau Pinang.

Hari ini profil pelaku biadab ini telah didedah oleh rakan-rakan blogger & facebooker. Terima kasih diucapkan kepada 'Pejuang Tidak Didendang' yang amat cintakan tanah airnya.

6 ulasan:

assaad berkata...

Kekadang mereka sudah lupa asal-usul mereka. Di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung. Agak-nya cina yang duduk di Malaysia ini sudah lupa diri. Harapkan belajar sahaja tinggi, tetapi akhlak macam dah tak reti bahasa sahaja.

Saya rasa ibu-bapa dia tak mengajar bersikap kurang ajar dan biadap seperti itu. Ini adalah gejala pengaruh buruk spin-menyepin, budaya fitnah-memfitnah yang berleluasa sekarang.

Berhentilah demi kemakmuran, keselesaan dan keamanan Malaysia. Bukalah mata apa terjadi di tanah Arab. Arab Spring bagaimana kecoh dan negara jadi huru-hara. Adakah itu sebagai contoh.

Orang Melayu terlalu lembut dan terlalu baik hati, hormatilah. Jangan seperti kacang lupakan kulit. Kenapa mahu jadi seperti lepas jambatan tungkat dibuang. Janganlah jadi ibarat lepaskan anjing yang tercepit.

Bapa Malaysia Tunku Abdul Rahman mahukan Malaysia sentiasa didalam keadaan aman dan sentosa. Kenapa mahu melawan arus. Perlembagan sudah dicipta, ikut sahajalah. Sudah lengkap terbukti nyata, kenapa harus diungkit lagi.

Fikir-fikirlah.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Tanpa Nama berkata...

kalau negara islam malaysia ni negara arab...dah lama komunis Dap tu kena tembak..

dorang berani kerana pas lemah dan jadi balaci dorang..

pemuda pas hanya berani berlawan ngan umno yg.sama bangsa dan agama..dengan cina komunis dap mereka hilang telor!!

gen2felda

Tanpa Nama berkata...

Tggu masa peristiwa...13 mei.......berulang kembali generasi baru cina skrg sudah lupa.....harus kita mengingati peristiwa itu semula.......baru diorg tahu siapa melayu sebenarnya ...bersatu aman sejagat

Tanpa Nama berkata...

''siapa kata saya hina islam? pas sokong saya !!'' kata ambiga penuh angkuh.

Dan yg.pasti, komunis dap berani hina islam kerana yg.menjilat mereka adlah jemaah penganot pas !

mereka cukup garang dan bengis memerangi saudara seagama dan sebangsa dari umno. Tapi dengan dap yg.terang menghina islam mereka to'at dan wala.

gen2felda

Tanpa Nama berkata...

Kita kena 'ajar' al Jubori,Pok Nik al Nyayuki dan Hadi al Fatwaki dulu,mereka inilah penjual maruah ugama ,bangsa dan negara sebenarnya.

Tanpa Nama berkata...

This Leong Pei Koe claimed that he showed hs middle finger ment to his senior Lim caused the two Lims were quarelling. Can u imagine a son supported by his father to purdue stuied in Scotland behaving suvh yo his own flesh abd blood. I wud category this Lim Pei Koe is Son of Bitch and Bastard. I didnt think majority of young chinese behaving like this Lim Pei Koe and shud he was influenced by DAP's policy, then the leader to blame is Kit Siang, the bastard son Guan Eng.