Nuffnang

Selasa, 12 Februari 2013

Terkini : Kenyataan PDRM Berkaitan Kes Leong Pei Koe

Berikut kenyataan dari pihak PDRM akan kes Leong Pei Koe yang telah melakukan tindakan memalukan dirinya sendiri.

Semoga kita semua mengambil iktibar dari segala yang berlaku ini.

POLIS TAHAN LELAKI KERANA TUNJUK ISYARAT LUCAH KEPADA RAJA PERMAISURI AGONG

George Town, 12 Feb : Polis menahan seorang lelaki dipercayai menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dalam kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas. 

Ketua Polis Daerah Barat Daya Supt Hatta Md Zin berkata dalam kejadian 12.30 tengah hari semalam, suspek yang berusia 29 tahun dipercayai menunjukkan isyarat lucah ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui lapangan terbang berkenaan. "Ketika itu bapanya sedang menghantar suspek ke lapangan terbang. Difahamkan berlaku sedikit perselisihan faham antara suspek dengan bapanya. Mungkin suspek bengang dengan bapanya dan dia menunjukkan isyarat lucah itu.

"Kebetulan pada masa itu, rombongan kenderaan Raja Permaisuri Agong sedang melalui lapangan terbang dan pengawal pengiring baginda nampak tindakan suspek. Dia terus menahan suspek," katanya ketika dihubungi hari ini. Supt Hatta Md Zin berkata suspek ditahan reman sehingga 14 Feb ini untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 294 Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga tiga bulan.
BERNAMA

PP : Guna Hak Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku dah agak mmg cina suka provokasi lpas tu minta maaf.....

lain kali buat lagi.........lpas tu minta maaf lagi.......

klau nak menagih undi bangsa cina ni pun agak2 la.....belum tentu lagi cina yang kerajaan jaga sgt ni akan pangkah BN bila pilihanraya..

KERAJAAN KENA TAHU JGN INGAT PELBAGAI BANTUAN DAN DANA YANG DISALURKAN KEPADA BANGSA CINA NI AKAN MENYOKONG KERAJAAN BAIK DAP.MCA.GERAKAN SEMUANYA SAMA MEREKA ADALAH SATU BANGSA....

Tanpa Nama berkata...

satu kenyataan paling selamat untuk tidak mendakwa cina tersebut, bertuahnya jadi cina kat tanah melayu ni.

Tanpa Nama berkata...

Memang lembut hati seorang Melayu...biar kampung tergadai...asalkan menang sorak

Takbir

Unknown berkata...

Dengan jumlah sama bantuan yg berikan kepada orang China, UMNO/BN boleh tarik lebih dari 21 kali ganda pengundi Melayu atas pagar.

Kenapa membazir dlm 'pelaburan' berisiko tinggi?

lu pikir sendiri la

Unknown berkata...

Dengan jumlah sama bantuan yg berikan kepada orang China, UMNO/BN boleh tarik lebih dari 21 kali ganda pengundi Melayu atas pagar.

Kenapa membazir dlm 'pelaburan' berisiko tinggi?

lu pikir sendiri la